Tuesday, January 11, 2011

Orang Yang Betul tapi Salah

dah 3 hari... bila aku masuk je kelas..aku rasa mcm diperhatikan...
ish...zip tutup... seluar xde la londeh mana.. (apa??! mmg aku ske pakai suar londeh!)..
habis, apa yg rasa mcm ada mata yg mem'follow' aku...
semalam... aku terasa xpuas hati ngan perasaan tu.. aku start jadi radar tipu2.. teeeettt...aku pusingkan kepala..hah!! kantoi!! dia! sah...aku bukan perasan ensem...
"ishh...apa hal ngan beliau.." hati tamanku berkata2...
lepas pada tu aku berpurak purak jadi cermin..dia pandang aku, aku pandang dia balik...
tapi mcm xde perasaan je dia ni..ngape tgok aku??
arrgghhh!! 
xpe...xpe..
sdg aku berstudy (ske hati aku la nak campur bahasa pun), aku dpt msj...unknown number..
aku baca.. org belah sana btanyakan pasal tajuk research proposal aku..
selesai aku balas, aku tanya ni number sapa.. jawab beliau.. "H***r A****y"... xley r nak letak nama kat sini kang dia saman kang...
pastu, reflex luar kawalan, kami bermesejan (suka hati aku la nak campur bahasa pun)..
kelas petang.................................................
aku duk blakang beliau.. pastu aku dpt satu msj.. "nijaaaaaaa.....".
aku tgok sender.. eh, beliau..tapi nama aku bukan nija...
setahu aku nija tu duk selang 2 kerusi dari beliau..
pastu aku dapat satu lagi msj.. "belakangkuuuuuuuuuu"..
aih..aku la blakang dia...
hahhhh!!!! sudahhhhh!!!
maka bemula la episod pelik dlm kelas aku..

No comments:

Post a Comment