Friday, December 24, 2010

Nombor

aku benci nombor...
aku x suka nombor...
sbb tu aku x main nombor (haram le!)
tapi dari sekolah smpai kat IPT, aku xleh gi dgn nombor2...subject yg ada number biasanya aku lulus ckup makan je..
tambah pulak sem depan ni aku kena repeat subject account. n to make it worse, aku sorang je manusia dlm fakulti aku yg akan amek account. nape?
sbb aku x amek final subject account masa aku part 4 dlu..
n junior2 (yg akan jadi classmates aku sem depan) dah x amek dah account... subject tu dah digugurkan dari fakulti.. (sebab dah x relevant)... memang dari dulu Office Management, majoring in Human Resource xde kaitan dgn account!!!!!!

sakit bnor hati aku!
tapi pape pun, aku nak kongsi satu fakta menarik tentang nombor2 bodoh ni...

check this out!
111,111,111 x 111,111,111 = 12,345,678,987,654,321

No comments:

Post a Comment