Wednesday, December 22, 2010

Not Yet

Masih xde benda lagi aku nak tulis n cerita kat blog ni sebab perhaps skrg aku still bercuti n melepak kat rumah... life relax je x jumpa mcm2 orang lagi ....
Tapi minggu depan balik le aku ke Dungun yg dicintai...
cinta? uii...jangan main2...dungun menyajikan hidangan bernama cinta yang kadang2 rasa terliur, sedangkan aku dah 'kenyang' dengan sajian duniawi tu..

So maybe next week, this blogging will be a part of my life..
oh! bagi sesapa member yang nak tau apa cerita aku, skrg mcmni;
aku still student kat UiTM Dungun Terengganu.
Aku ulang balik part 5 sebab sem lepas dgn budi baik YM Tengku Yusuf and UiTM Management itself, aku diberi cuti khas...
Senang masuk semula part 5?
oh tidak.com... sem lepas haram aku x gi kelas... jadi dugong darat kat rumah sewa..
ye lah, things are not that easy for me last semester...
tu je... i'll continue with the updates later.. ;)

No comments:

Post a Comment